Jak nedostat infarktCold War: CIA vs KGBScrabble OriginalCluedoWarCraftAxisByl jednou jeden životPárty AliasČesko - otázky a odpovědiJungle SpeedDobbleMonopoly 2

Micro Monsters

Úvod > Spoločenské hry > Micro Monsters

Micro Monsters

Parametre

Vek od 6 rokov
Dĺžka hry 30 minút
Počet hráčov 2 - 4 hráči
Jazyk návodu CS SK EN 
Autor hry Marco Maggi , Francesco Nepitello
Komunikácia 4/5
Stratégia 2/5
Náhoda 4/5
Náročnosť 2/5

Nákup

Sklad Nie je skladom
Kód MK312
Predajná cena 13,52 €

Popis produktu

Micro Monsters je zábavná hra, kombinujúca stratégiu s obratnosťou. Budete tu ovládať svoje príšerky, ktoré budú znázornené plastovými žetónmi.

Štyři armády mimozemských mikrobytostí bojujú v bitkách až do posledného skoku. Uzavrite dimenzionálne brány svojich súperov v tejto zábavnej hre, ktorá kombinuje prvky stratégie a zručnosti. Zvíťazia Autogátori, Rybúni, Turbokorytnačky alebo Medveďáci? V hre Micro Monsters sa spolu stretnú štyri druhy roztomilých mimozemšťanov v snahe uzavrieť dimenzionálne brány svojich rivalov. Prostredníctvom systému, známeho z hry Blchy, teda že hráči zatlačia na okraj plastového žetónu špeciálnym "vystrelovátkom" tak, až žetónik vyletí, budete rozmiestňovať vaše potvorky po bojisku. Ak sa Vám podarí pristáť svojím žetónkom na žetónku protihráča, čo i len malým kúskom, protihráč ho stráca a odhadzuje z hry. Pokiaľ pristanete na oponentovej bráne, odstrínite tým jeden zo žetónov energie, pokiaľ ich takto odstránite všetky, hráč musí otočiť svoju bránu ako symbol jej poškodenia. Akonáhle tomuto hráčovi ktokoľvek pristane na tejto bráne, vyraďuje ho týmto z hry.

 

Na začiatku ťahu každého hráča, si hráč hodí kockou. Pokiaľ mu padne symbol príšerky, hrá normálne kolo, pokiaľ mu však padne špeciálny symbol jeho rasy, využíva jedny z týchto zvláštnych schopností:

  • Autogatori môžu pohnúť dvomi rôznymi príšerkami za kolo
  • Medveďáci pohnú jednou príšerou, potom umiestnia pascu na príšeru oponenta, čím ju znehybnia až do ďalšieho kola Medveďákov
  • Rybúni môžu pohnúť jednou svojou príšerkou dvakrát za kolo
  • Turbokorytnačky pohnú jednou príšerkou, potom na ňu umiestnia štít, ktorý jej bráni v tom, aby ju niekto do ďalšieho kola vyradil z hry
  • Posledný hráč má otvorenú bránu, nehľadiac na jej poškodenie, vyhráva hru!

Komentáre

Podobné produkty

Hlavolam Dvojité S
  • 5+
  • 0
  • 1
3,93 € Detail
Mondo
  • 8+
  • 20
  • 1-4
20,28 € Detail